Uppe

Då var man vaken och redo för en ny dag då. Har redan hunnit med att ge Alice frukost, men själv väntar jag till Marcus går upp. Mycket trevligare att äta ihop.
Funderar på om jag ska gå ut och gå en sväng, men himlen ser lite hotfull ut så jag vet inte riktigt. Det ska ju bli regn idag och då är det ju inte jätteskönt att vara ute på promenad. Ska fundera ett litet tag till så får vi se hur det blir sen. Det skulle ju inte skada i alla fall.

Senare idag bär det av till Göteborg. Sova borta utan familjen för första gången. Blir nog lite konstigt och jag kommer säkert inte kunna sova ut imorgon trots att jag har alla möjligheter i världen. Tur att det är fler mammor med som säkert kommer göra likadant. Men det ska bli skoj i alla fall. Tjejhelg ska vi ha, med massa god mat och vin, och kanske lite shopping på det =)

Men nu är det dags att bestämma sig för promenaden. Ju längre jag väntar desto närmare kommer regnet...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback