Lite av varje

Har varit dåligt med uppdaterande det senaste. Har bara inte blivit så, men nu känns det rätt även om jag inte har något vettigt på hjärtat.

Alice somnade nyss i soffan helt bara sådär. Det var lite otippat. Och jag som skulle hålla henne vaken tills det är dags för biltur till kbg. Det gick ju bra. Får roa henne i bilen istället om det blir tråkigt.

Började regna nyss också. Såg på vädret att det skulle bli skurar idag så det är ju inget konstigt med det, men dagen började ju så bra med sol så då hoppas man ju att det ska fortsätta och att regnprognosen är fel. Men icke...
Solen förresten... den lyste upp rätt bra imorse trots att den går upp på andra sidan huset och det är en stor kulle i vägen... Alice vaknade 5. Jag lyckades få henne att ligga kvar i sängen till 6, men då var det gnälligt och inte alls kul så då var det bara att traska upp.

Har fått in en ny vana, att gå ut och gå varje morgon efter frukost. Jättebra, för nu har jag gjort det så många dagar så nu får jag dåligt samvete om jag funderar på att inte gå och så ger jag mig ut ändå. Och när man väl kommer ut är det ju jätteskönt, och när man kommer hem känner man sig hur duktig som helst. Tiden finns ju också, skulle ju bara sitta och kolla på nyhetsmorgon ändå.

Sådär, lite spridd information. Håll till godo tills nästa intressanta inlägg dyker upp. Då ska jag piffa till det med en bild också =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback