Bortkörd från hemmet

Riktigt så illa är det kanske inte, men nästan. Marcus har grabbdag/kväll hemma så jag och Alice har flytt fältet. Har varit på stan och kollat läget lite. Mötte upp Karin, som är sällskapet för dagen. Åt sommarens första glass på en bänk vid torget. Hade det gött helt enkelt. Nu sitter jag i Karins lägenhet. Bebis sover och syster åkte till Biltema för att shoppa cykeldäck. Ska kolla igenom påsarna som ligger här för att se vad dagens shopping blev egentligen. Tyckte inte vi handlade så mycket men ett lass med påsar är det i alla fall =)

När bebis vaknar ska vi åka till Sigges och hyra film. Har tänkt se "snabba cash". Känns som det är en sån film som är exakt som boken och det är bara bra i så fall. Men inget kommer ju vara som man själv har sett det framför sig när man läste...

Igår åt vi förresten årets första jordgubbar. Åh vad gott det var, trots att de inte smakade så mycket alls. Undrar hur jordgubbsförsäljarna i Tibro ska klara sig i år när jag inte jobbar. De kommer ju inte klara sommaren utan deras allra största kund. Måste hitta ett lika bra ställe här i stan.

Lovade ju en bild så jag ska ta och leta upp en på Karins dator...



mycket snö var det i vintras och det känns inte så längesen, men ändå väldigt avlägset när man tittar ut och det är soligt och fint...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback