Melodifestival såklart

Hade tänkt skriva ett långt och oerhört intressant inlägg om melodifestivalen igår, men efter lite överläggande med mig själv kom jag fram till att jag struntar i det. Årets låtar var faktiskt inget vidare och svenska folket röstade fel som vanligt. Anna sjunger jättebra men låten är ju såååå tråkig. Men allt om detta har man ju redan kunnat läsa i aftonbladet så det behöver ju inte jag slösa tid på. Pausnumret däremot, Sverige mot Norge, vilken grej. Vilka minnen som ploppar upp när man hör Kicki riva loss "Bra vibrationer"... ojojoj säger jag bara. Plaza, mittendansgolvet, jäklar i min lilla låda vad vi dansade.

I övrigt har helgen varit intressant. Ingen amning dagtid what so ever och det har mottagits sådär... men det har gått bra i det stora hela. Fast det har blivit nån liten extrapromenad när lilltösen varit urtrött och vägrat somna. Men är det inte värre än så så ska man väl inte klaga.

Nu kallar sängen och min nya mama.

Godnatt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback