Gnäll

Har ju slutat amma helt på dagarna nu och igår var en härlig dag... gnäll och skrik och vägra sova fast man är hur trött som helst. Inte ens en promenad i vagnen hjälpte. Men till slut somnade lillstumpan. Hon hade väl tröttat ut sig. När hon vaknade var hon glad och trevlig igen och då har man redan glömt att förmiddagen inte var så där skitkul. Fast när jag tänker efter så var det nog inte så jättehemskt ändå (se, jag har glömt). Varje gång jag tycker något är jobbigt så kommer jag alltid att tänka på någon annan som har det värre. I det stora hela har jag ju ett väldigt lugnt och glatt barn.

Idag har det gått mycket bättre. Lite gnällig så klart, men inte ens i närheten av igår. Och idag räckte det att dra vagnen fram och tillbaka i hallen en stund så sov hon sen. Och gnällandet var inte alls särskilt farligt. Så vi ska nog klara av att sluta amma vi också =)


Nu får det gärna bli sommar snart

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback