Det som göms i snö...

Har precis varit i affären och handlat lite. På vägen dit hittade jag min gamla vante som jag tappade i början av vintern. Ett kärt återseende. Ska bara tvätta den nu så är den fit for fight igen.

Upptäckte också mindre trevliga saker. Ungefär en miljard bajshögar. Har ju sett i snön att folk varit dåliga på att plocka upp efter sina små fyrbenta vänner, men nu när all snö är borta från gångbanorna inser man hur mycket bajs det blivit. Blä! Men det som var mest förvånande var att det även låg en bajspåse på gatan. Då har alltså en hund bajsat, ägaren har plockat upp bajset i en påse och sen slängt påsen vid vägkanten. Varför göra sig besväret att plocka upp i så fall?
Man får i alla fall se sig för när man går så man inte får något otrevligt under skon...

Nu är det United mot Liverpool. Hoppas United vinner, dels för att det är mitt lag så varför skulle jag vilja något annat, men även för att Johan kommer hit och han kommer garanterat ha sin Liverpoolmössa på sig. Måste gå och byta body på Alice =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback