Dags för helg

"Så var det fredag igen och veckan hade tagit slut..." Gamla goda Noice... det var längesen nu.

Men fredag är det och dagen började tidigare än planerat. Fast man borde väl efter 7 månader inse att man inte kan planera när man ska gå upp. Det blir när lilla fröken bestämmer att det är dags. Idag vaknade hon 05.42. Inte argt eller så, men hon låg och lät, så jag tänkte att det är väl lika bra att mata lite snabbt så vi kan somna om sen. 06.00 la jag mig i sängen igen och hade lätt kunnat somna om om det inte var för att det låg någon i rummet bredvid och testade sina höga tjut. Hämtade henne och la henne i vår säng istället, men hon blev inte tröttare för det. Så vi gick upp. Nu sover hon och har gjort det i en timme ungefär. En annan är ju vaken hela dagen när man väl gått upp.

Nu vaknade hon med världens smile! Man smälter varje gång =)

Dagen kommer att fortsätta med babysim. Min mamma ska med och kolla. Sen kanske det blir en fika på stan efter.
Ikväll börjar en ny stargate-serie och eftersom jag har en scifi-älskande make så är kvällens program självskrivet. Jag måste ju erkänna att jag inte har något emot sånt heller. Alla Star Trek-varianter är kanske inte toppenbra, men en del scifi är ju faktiskt kul. Och i kvällens serie är favvisen Robert Carlyle med så bara det gör det ju värt att se.

Robert Carlyle

























Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback