Utflykt

Idag hade jag och Alice inget inplanerat alls, så efter lunch packade vi in oss i bilen och drog till Tibro för att kolla läget på jobbet. Där var det som vanligt. Alice visade sig som vanligt från sin bästa sida och skrattade åt alla hela tiden. Även kunderna som kom in...
Blev en liten shoppingrunda också. Finns ju faktiskt två affärer som har roliga saker. Ett par nya brallor och en body till Alice och två nagellack till mig.

Fick en trevlig överraskning. Kommer få löneförhöjning. Inte illa när man är mammaledig, men jag tackar och tar emot och erkänner att jag faktiskt inte riktigt har koll på vad jag har i lön just nu... Tydligen har jag kopplat bort jobbet lite väl mycket. Kanske ska kolla ordentligt på månadens lönespec.

Ikväll hoppas jag på kycklingspett... de var ju slut sist.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback