Första dagen

Då var första dagen med pulvret snart avklarad. Alla (tre) drinkarna druckna så nu ska jag bara svepa massa vatten resten av kvällen. Har gått riktigt bra om jag får säga det själv, och det får jag ju.
Marcus har precis skurit upp en vattenmelon som han hugger in på och det gör mig inget alls faktiskt. Men jag återkommer om de känslorna om ett par dagar =)

Imorgon får vi finbesök av vän + bebis. Alltid lika trevligt. Dock inte lika mycket fika som vanligt för min del, men det får gå. Kaffe får man ju dricka i alla fall, annars skulle jag inte ens funderat på en sån här kur.

Nu kallar soffan och vattnet... kanske en kopp kaffe också...

Kommentarer
Postat av: Jessica

Ja det är ju det :P man trivs väl för bra så mna går upp i v ikt :p haha..

Men som sagt, det skulle ju inte skada om det försvann några kilo nu framöver sommaren.



Ja det gick rätt bra, men det var jobbigt och stå med armarna uppåt.. :P

Postat av: Therese-Smyckestävling pågår!!!

Hihi kan förstå det, men du kommer att fixa det galant, även om dte nog kommer att bli lite kämpigt..=) Händer idag?

2010-04-15 @ 07:34:51
URL: http://thereseofsweden.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback