Ett oväntat påskägg

Idag kom det en avi med posten. Ett rek som skulle hämtas i affären. Kunde verkligen inte komma på vad det kunde vara för något så det var ju lite spännande. Ett litet paket. Hmm... hem och öppnade och vilken överraskning, men ändå inte. Det var Alice nya converse som hade kommit. Hade helt glömt bort att jag beställt dem (tillfälligt i alla fall). De är hur söta som helst och nu har mor och dotter likadana skor.

I början på veckan kom även mina och Sannas fina burkar. Mamma frågade var jag hade köpt burkarna. På nätet, svarade jag. Hon tycker jag hittar mycket skoj på nätet och det gör jag ju faktiskt. Lite tid har man ju till att leta roliga saker när man är mammaledig. Och lite pengar får man ju faktiskt från försäkringskassan som man kan spendera på fina burkar och bebisskor (bland annat...)

Nu är det dags för påsk och vi drar till mor och far och slappar, busar och har det gött. Funderar på om det kommer sitta en eller flera påskkärringar i bilen?


converse stl 19 och stl 36





Kommentarer
Postat av: Maria

Det va verkligen grymt snygga burkar, var har du fyndat dom ???



Alice skor var oxå super snygga, flickebarnet har bra smak. var beställde du dom, kanske kan hitta mina till ett överkomligt pris. Tycker fortfarande 1100:- är för mycket för ett par skor.

2010-04-01 @ 23:33:03
Postat av: Annah

Burkarna på favoritsaker.se och skorna på ebay.

2010-04-03 @ 12:27:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback