Ändrade planer

Idag skulle vi fått finbesök, men lillpojken hade hög feber så de stannade hemma. Ville inte smitta lillstrumpan, och det var ju snällt. Kände att det vore skönt att sitta ute på altanen hela dagen och bara slappa, men efter en snabb överblick av hemmet insåg jag att en ordentlig storstädning inte skulle skada.

Så fort lillan somnat körde jag igång i köket. Chockade huset ordenligt tror jag, för storstädningar hör inte till vanligheten här. Nu har jag tagit en välbehövlig (...) paus men snart ska vardagsrummet få sig en omgång. Är jag bara lite effektiv och inte sitter här vid datorn kan nog eftermiddagen tillbringas på altanen. Om det inte kommer in ett askmolm från Island och skymmer den härliga vårsolen =).


snodd bild

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback