Andra dagen

Dagen har gått riktigt bra idag också. Det är ju naturligtvis lite småtråkigt, men två veckor av mitt liv kan det ju vara värt om den inbyggda badringen runt midjan minskar lite. Eller så kan man se det så att det som försvinner nu kan jag fika upp sen igen och hamna på plusminus noll. Fast jag räknar med toppenvårväder och promenader som gör att man kan fika som man vill sen =)

På bebisfronten har det hänt grejer minsann. Alice har fått äta 8 månadersburkmat idag och det gick hur bra som helst. Fasade lite för hur stora bitar det var och att hon alldeles säkert skulle grimasera och spotta ut, men inte då, hon tuggade för fullt med sina två tänder och tandköttet.
Återigen frågar jag mig vad jag gjort för att få ett så "lätt" barn, men fortsätter såklart att tacka och ta emot.

Nu är det snart lyxfällan. Ska götta mig i andra människors misär och känna mig jätteduktig själv.


Kommentarer
Postat av: maria

Du vet väl vad dom säger. Snäll bebis = Tonårsrebell

2010-04-16 @ 14:44:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback