Stolt

Har återigen varit och tränat! Samma som i lördags, spinning och power. Lika kul idag, trots lite träningsvärk sen sist. Känns gött att vara igång igen, för det har jag bestämt mig för att jag är nu.
Ännu mer stolt att jag ställde mig och lagade mat när jag kom hem så nu finns det matlådor till mig och herrn. Har tröttnat lite på maten på ica så då var det inte svårt att motivera sig. Och köket på jobbet är klart nu så vi slipper sitta i källaren och fika och äta. Det blev urfint! Lite skillnad mot det gamla skruttiga, ärvda som varit de senaste 20? åren.
Nu ska jag fixa en nagel som bråkar lite, sen blir det inte mer gjort idag.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Jag är mycket stolt över dig!!! Det märks att du är min Annis ;-))

2009-01-19 @ 21:18:01
Postat av: Sofia

Jag är mycket stolt över dig!!! Det märks att du är min Annis ;-))

2009-01-19 @ 21:18:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback