Med risk för att vara tjatig...

Idag var jag på posten och hämtade mina nya nagelsaker. Så nu har jag suttit halva kvällen och gjort nya igen. Känns så bra. Fast jag hade missat att beställa vitt akrylpulver så det måste jag göra så jag kan få fina franska naglar också. Men oavsett så är de finare nu än innan för då var de inte mycket för världen.
Här är mitt fina kit =). Den lilla twixen var också med i paketet... var lite skeptisk, men åt den såklart och den verkar helt okej.



och eftersom tanterna på posten inte var snabbast i världshistorien hann jag inte med min buss hem och det regnade och blåste så jag kände inte för att traska ens en liten bit. Istället fick jag vänta en kvart och då kändes det helt rätt att kolla in nyheter på Hem&Hobby. Hade inte tänkt köpa något men när jag hittade krukgubbarna var jag tvungen. Har velat ha såna i över ett år, men inte hittat några, och nu stod de där och väntade på mig. De vita var tyvärr slut så det fick bli gråa. Men vita kommer säkert in och då kan man ha såna också =)

Visst är de ursöta?... ska bara köpa nån liten söt växt också..



Kommentarer
Postat av: Anonym

Men gud vad roliga, måste genast springa dit imorgon och köpa.

2009-01-12 @ 22:23:29
Postat av: Anonym

Men gud vad roliga måste springa dit och köpa såna imorgon

2009-01-12 @ 22:25:07
Postat av: Anonym

Va bra då kan man få fina naglar igen då:) kan du inte använda pulvret som var till förra kittet? assöta gubbar, vill också inreda... hugs

2009-01-12 @ 22:54:08
Postat av: sofia

Du kan ju alltid ha lavendelolja i dem...

2009-01-13 @ 20:48:40
Postat av: A

Det blir en jävla massa lavendel i så fall för de är större än man kan tro =)

2009-01-14 @ 14:54:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback