Lunarstorm

Kommer ni ihåg den gamla klassikern? Själv hade jag helt glömt bort, men kom och tänka på för ett tag sen. Jag sparade ju min gamla inloggning för att jag (i min värld) hade skrivit massa roliga dagboksinlägg. Skulle kolla nu och då har jag väl inte varit aktiv tillräckligt nyligen eller något för det gick inte att logga in. Namn och lösenord är jag helsäker på men icke! Fungerar inte alls. Men, men, det får väl vara så då... Jag tror jag överlever ändå.

Bloggen ser för övrigt för tråkig ut så ett gammalt kort är det väl inte mer än rätt att slänga in.
Jag, Karin och Johan på kåren 2004 är ju aldrig fel. Jag verkar inte bry mig så mycket om Karin och Johans intressanta diskussion =)

Fotograferingstillfälle: 2004-06-05 23:27:01

Kommentarer
Postat av: Syrran

Pretty in pink månntro??

2009-01-07 @ 20:00:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback