Inget viktigt...

...men jag kände ändå att det var dags att skriva lite.

På tv började precis Antikrundan. Ingen favvis men jag måste ju se när de visar från Hjo. Om jag fattat saken rätt är det nästa vecka. Då kommer jag garanterat ha något annat för mig, eller i alla fall glömma bort det.
Satte på tv:n när jag kom hem och ettan hoppade på, det var rapport. Hade precis innan sagt till jobbarkompisarna i bilen hem att jag är kass på att kolla nyheter så jag har ingen koll på omvärlden, så det var ju bara låta programmet vara på. Men jag uppfattade inte  så mycket, var för upptagen med facebook =)
Märkligt att man sitter framför datorn hela dagen och sen hem och sätter sig här... Men resten av kvällen ska jag slappa  soffan för ovanlighetens skull. Fast jag måste ju erkänna att när jag säger att jag ska slappa i soffan resten av kvällen så innebär det sitta en stund, få ett dampanfall och då måste jag göra något. Peta lite på ljusen, plocka undan något, gå på toa, allt bara för att göra något. Man sitter där och gör inget alls och så kommer en liten tanke om något man bara måste göra och den försvinner inte förrrän man gjort vad det nu är... Marcus tycker jag är knäpp ibland...

Haha, nu var det en tant på Antikrundan som har en porslinshund... hon och hennes man samlar på hundar. Hon köpte den på loppis för 75 kr och  hoppades att den i alla fall skulle vara värd det. Den var värd ca 100000 kr. Hon ska inte sälja den... jag skulle sålt direkt. Inget att fundera på ens. Fast jag gillar ju inte porslinshundar heller...

Den såg inte riktigt ut så här, men något liknande kanske... tror inte att den här är värd så mycket, men så blir det när man snor en bild på google. Man vill ju gärna matcha inlägget med en bild =)

Porslinshund kan väl aldrig bli omodernt?

Kommentarer
Postat av: sis

Haha har också på antikrundan här! undrar vilka som inspirerat oss till att kolla på det:)

2009-01-15 @ 20:24:31
Postat av: Sofia

Ingen brottningsmatch ikväll alltså... för jävla ful hund för övrigt..

2009-01-15 @ 20:28:33
Postat av: Pikegirl

Jag såga bara halva Antikrundan. Vet inte varför men jag älskar det.



Du har fått en utmärkelse av mig:
http://pikegirl.wordpress.com/2009/01/17/varsagoda/

2009-01-17 @ 14:13:33
URL: http://www.pikegirl.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback