Gårdagen

Igår lekte jag med Elin nästan hela dagen. Herrn var borta och spelade handboll och efter att jag hade skrivit att jag skulle städa ut julen så ringde Elin och jag måste ju erkänna att det var mer lockande att åka och hälsa på henne. Fick en liten idé att jag skulle föreviga dagen. Det gick sådär. Blev ett kort på Max och ett på Elins coola lampa. Men det är ju alltid något. Var ute och gick länge och fixade lite smått och gott. Därav behövde vi en kaffepaus på Max,  sen var vi redo att fortsätta ut på vår vandring.

Marcus kom och hämtade mig när han kom tillbaka till stan. Köpte kebab på Maxim och den brukar vara supergod, men igår hade nog köttet på spettet tagit slut för de fick steka upp på stekbordet och det var inte alls lika gott. Men det var ju bra på ett sätt för då åt man ju inte för mycket. Men när man väl köper vill man ju att det ska vara gott.
Idag ska jag minsann laga mat själv. Köttfärssås och spagetti. Det hör ju till på helgen.


Bilden gör den inte riktigt så cool som den faktiskt är


Den här bilden däremot.... cheesecake på Max, smakar precis som man kan tänka sig efter hur den ser ut....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback