Dags att städa ut julen

Har inte haft särskilt mycket pyntat i år heller. Har nog till och med haft färre saker framme än vad jag brukar och det är inte mycket det... Har redan börjat smyga undan lite smått och gott men nu ska resten bort. Två stjärnor, två ljusstakar och kanske något småkrams som jag glömt bort är det enda som är kvar. Det är jättemysigt när man sätter upp allt, men minst lika skönt att få bort det igen. När man tar fram det är det ju för att det närmar sig jul och det är det jag vill åt i alla fall. Nu är julen över och då finns det ingen anledning att ha kvar sakerna.

Ojoj, tittade precis ut genom fönstret och såg äldste Anderssonbrodern springa förbi på cykelbanan. Det var värst vad han har blivit hurtig. Det är annat än vad jag är just nu... men snart ska nya spinningskorna invigas!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback