Inaktiv någon?

Det är i alla fall jag har jag insett. Har på mig min stegräknare vi fått på jobbet och hittills idag jag gått 901 steg. Inte jättebra när man ska gå 10000 steg om dagen. Men när tävlingen börjar sen, då jäklar. Vi ska gå till Berlin på 60 dagar och i stort sett alla i hela banken har valt att vara med. Känns roligt. Särskilt eftersom jag är med och ordnar hela alltet. Det innebär ju också att jag själv måste föregå med gott exempel och gå minst 10000 steg/dag. Och det tänker jag göra. Därför har jag på mig räknaren redan nu, för att se hur lite jag egentligen rör på mitt fläsk.

Har också kommit på att man skriver alldeles för lite för hand och när man väl gör det ska det gå så fort som möjligt vilket gör att i alla fall min handstil inte är jättevacker längre... om den nu någonsin har varit det. Fulare blir det i alla fall.

Men vem bryr sig när man har stegräknande att koncentrera sig på.

Och ikväll blir det biomys med Sannis.

Trevlig helg!

Kommentarer
Postat av: Lillsyrran

Du har ju skrivit likadant sen du var typ 10. Och redan då snyggt:)snyggt var ju också det fina kort jag fick med mig till NY! haha

Postat av: Sofia

mm du skriver snyggt....synd att man inte alltid kan tyda vad det står bara =P

2008-09-16 @ 18:30:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback