Kall hand

Upplever en lite märklig sak just nu. Min vänsterhand har normal temperatur medan min högerhand är svinkall... undrar vad det beror på. Det är ju inte så att det är kallare i luften vid högerhanden. De är ju trots allt inte så långt ifrån varandra.

Idag var det lång dag på jobbet och som vanligt lite allmänt rörigt, men jag lyckades faktiskt städa.... nu råkade jag markera och radera nästan allt jag skrivit. Det var ju roligt.... känner inte alls för att skriva allt en gång till, så det tänker jag inte göra heller. Ska ta en varm dusch istället så mina händer får samma temperatur.

Har i alla fall lär mig hur finnar gör gravtest idag...

Kommentarer
Postat av: Syrranbyrran

Verkligen sånt man som läsare vill höra "jag skrev egentligen nåt annat här som ni aldrig kommer att få reda på" :)skumt det där med handen, du kanske hade suttitpå den ena och hållt den andra utanför fösntret? Pussisar

Postat av: Lillasyster

jaja kunde ju ha varit så..

2008-10-31 @ 16:34:27
URL: http://kajsakavatistoravarlden.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback