Ännu en dag av lärdom

Idag har dagen gått riktigt fort faktiskt. Märkligt att en dag kan vara superseg och en kan gå jättefort trots att de ser ungefär likadana ut.

Har såklart lär mig lite idag också...

... om man vill få något fixat på jobbet ber man om tillåtelse man bara gör..

... det byggs om på väldigt många ställen i vår närhet... kometen till exempel. Det har jag i och för sig vetat ett tag för i stort sett alla kunder berättar det för oss.... mmmm.... vi har hört det i två veckor nu, vi vet, även om vi inte är från stan och handlar där.

.... Maggan var en jäkel på bra comebacks....

... om man scannar avslutningskoden för snabbt efter föregående kund på coop får man gå till den manuella kassan, och där står det såklart en med tre stora påsar och har avstämning.... sorry....

Nu ska jag njuta av min lightjulmust (för det får man dricka i måttliga mängder).

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback