Snart helg igen

Torsdag kväll och långa arbetsdagen är avklarad för den här veckan. Hittills har det faktiskt varit riktigt lugnt så mycket som legat och skräpat i korgen har blivit åtgärdat. Skönt när man hinner rensa lite.
Idag har vi kommit fram till att vi ska göra marsipangodis, blivit anmäld till en kransbindarkurs (alla var helt lyriska utom jag, jag köper hellre färdiga, men det är ju alltid kul att umgås lite med sina jobbarkompisar och det är ändå en torsdagkväll när jag inte har något sällskap hemma efter jobbet), har också kollat på Evas hotell i Thailand och varit lite avis, men jag har ju NY-resan att se fram mot. Man hinner mycket trevligt en lång torsdag.

Men snart är det helg och det är alltid lika trevligt. På lördag är det 10-årskalas. Herrn frågade vad lilla Emma önskade sig. Hon visste inte riktigt så han frågade var hon handlar kläder så kan hon ju alltid få ett presentkort. Samtalet som följde var ungefär så här (har jag fått återberättat): E: Exakt vad är ett presentkort? M: vet inte vad han sa, men han förklarade väl antar jag. E: Då vill jag ha ett presentkort från H&M på exakt 600 kr.
Det är bra att vara rakt på sak och säga vad man vill ha, men 600 till en 10-åring blir det nog inte... hehe...

Nu är det snart "du är vad du äter" och det ska jag titta på och gotta mig i andra människors.... ja, fläsk helt enkelt... man känner sig alltid lika duktig när man kollar på såna program =)


Kommentarer
Postat av: Anonym

Ha ha.... 600kr, ja det gäller ju att vara frammåt :D



Vi tänkte köpa kläder men kanske får komma på nått annat fast å andra sidan, vad vill en tioårig tjej ha förutom kläder?



Synd att det inte syns på provet hur grymt bra och snabb jag är på att räkna med miniräknare ;)

Postat av: Sis

Och här slits det med Grävjobb! Min blogg börjar likna ett gammalt fotoalbum som uppenbart borde rensas! Kolla in senaste:)Ses snart

2008-11-13 @ 22:34:40
URL: http://kajsakavatistoravarlden.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback