Pyssel och papp

Idag efter jobbet hade jobbarkompisarna bokat in oss alla på "pysselkväll" på Hugos blommor. Vi skulle göra adventsljusstakar. Måste erkänna att jag var lite skeptisk i början, men när vi kom dit och kom igång var det riktigt skoj. Det är ju kul att göra något med arbetskamraterna utanför jobbet också. Fast man koncentrerade sig mest på sitt eget. I alla fall jag. Kom på mig själv flera gånger med att stå och prata för mig själv. Fast Malin och Cecilia som stod på varsinn sida om mig verkade inte märka något för de var djupt försjunkna i sina egna kreationer.



Och resultatet för min del:



Vet inte riktigt om jag är helt nöjd, men för att vara första gången tycker jag att det är klart godkänt. Kolla in den lilla schyssta tomten mellan de två ljusen till höger =)

Kommentarer
Postat av: Syrran

Kanske dags att starta eget Partylite? :)

Postat av: Ulrika

Jag tycker faktiskt att den ser proffsig ut. Fick ni ta med kreationerna hem?

2008-11-21 @ 10:21:00
URL: http://www.pikegirl.wordpress.com
Postat av: Sofia

Men orka...! =P

Har du glömt de billiga och redan helt färdiggjorda på hem & hobby?? ;)

2008-11-21 @ 20:10:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback