Mycket på g idag

Obama vann! (om nu någon lyckats missa det). Precis vad jag hade hoppats på, och alla andra också verkar det som. Har inte hört någon hittills som inte tyckte han skulle vinna. Lite intressant att det engagerar en hel värld. Fast det är klart, USA´s president kanske slår rätt högt...

Och samma dag fick vi ny vd. Micke Wolf... inte lika känd och kommer inte bli det heller, men ny vd för Swedbank är han i alla fall och i och med det vet i alla fall jag vem han är nu.
Detta gjorde att vår aktie fortsatte uppåt och det tackar vi för. Räknar ju fortfarande med ett snabbt klipp. Nu ligger vi i alla fall på plus och mer ska det bli.

Har börjat planera New York-resan på riktigt nu. Ska boka imorgon och sen är det bara att vänta och sen åka! Kanske ska planera in ett möte med herr Obama. Får se om vi kan få ni det i vårt schema. Det är ju mycket som ska ses och så, och det blir ju en extrautflykt till Washington i så fall.

Har för övrigt hittat en ny favvisnätsida.
www.systerlycklig.se Åh så mycket fint och pryttligt de har. Vill beställa massor!!!

Nu orkar jag inte skriva mer för idag.... återkommer...


Kommentarer
Postat av: Anonym

Rickard Wolfs bror antar jag....

2008-11-05 @ 22:02:01
Postat av: Lillsyrran

Va? Ska ni boka nu? Blir det Hotell Edison?? Ring mig i morgon om du inte minns va det var! Jag menar jag är ju New York-experten nu haha! puss


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback