En erfarenhet rikare...

... fast bara en liten en. Tog bilen till jobbet idag eftersom jag var hos tandläkaren imorse och inte visste riktigt hur lång tid det skulle ta. Bestämde mig för att passa på att sola i Tibro, eftersom Malin blev jättebrun sist och senast jag solade blev jag knappt svettigt och det syntes inte ens. Så jag undersökte var hon solar. Hon berättade om ett nytt solarium där som hon inte hade provat än, som man står och solar i. Det måste man ju prova tänkte jag, så det gjorde jag. Kändes lite märkligt men hur smidigt som helst. 12 minuter blev det och det kändes lagom. Ingen svettig rumpa och svettiga vader utan bara lite varm och rör runt om så brännan blir jämn och fin. Mycket positivt överraskad alltså! Där ska jag alltid sola i fortsättningen.


Ungefär så här såg det ut. Ett tips om man är på solariehumör och har vägarna förbi Tibro (finns ju garanterat på andra ställen också, men i Skövde har jag aldrig hittat något i alla fall...).

Kommentarer
Postat av: Ulrika

Låter hemskt jobbigt att stå upp.

Hur går det med det exklusiva solariet du fick ärva då? har du testat det än?

Postat av: Sofia

Men jag som alltid somnar i solariet.....hjälm??

2008-11-12 @ 18:29:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback