Uppdatering efter helgen

Det har väl inte hänt så jättemycket spännande i mitt liv det senaste, men det är trevligt ändå =) Allt utom den otrevliga röran vi lever i just nu. Saker och skräp precis överallt. Byggdammet dras runt i hela huset, så tofflor är att föredra.
Har i alla fall fått en del gjort i helgen. Dragit upp en regel i taket, satt upp en vägg och lagt golv. Golvet blev nästan klart. Fattas bara en smal rad längst mot väggen och dörren. Den kommer bli klar idag för jag ska köpa med ett paket hem. Känns så skönt att det äntligen händer saker som syns. Att dra om el och sätta upp gipsskivor är kanske ett ännu större jobb, men det syns ju inte på samma sätt.
Ska beställa tapeter idag också, så på fredag ska det tapetseras. Gött! Sen är det bara en helg kvar innan det kommer. Det efterlängtade köket.

Igår såg jag förresten en fasan till... den här gången i backen på framsidan av husen, eller baksidan... vår framsida, men baksidan om man ser det från vägen. Andra sidan jämfört med förra gången i alla fall. Först iser man ingen på 18 år och sen två (eller om det var samma två gånger) på bara ett par dagar.  Sprang ut med kameran igår, men eftersom jag är fasanamatör visste jag inte hur nära jag skulle våga gå, vet ju inte om de blir aggressiva, så kortet blev väl inget vidare. Kanske lägger upp det här nån gång om jag känner för det.

I brist på annat och eftersom bilder utlovats kommer här en gammal goding från vintern 2004. Jag, Johan (med jättesnus...) och Helena på kåren.... nu blev jag sugen på lugg igen...


Kommentarer
Postat av: Sofia

Var du så upptagen med att se snygg ut på kortet att du inte märkte var johan placerade sin hand?? ;-))

2008-05-19 @ 17:25:25
Postat av: A

Jag skyller på det röda i min hand =)

2008-05-20 @ 08:25:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback