Tallinn och lite till

Nu är det en vecka sen jag kom hem från Tallinn, men jag har inte varit på blogghumör sen dess. Resan var jättebra och intressant. Träffade en svensk advokatbyrå, exportrådet och så klart massa olika delar av banken. Tallinn var en trevlig stad, även om det var fult och de byggde mycket överallt. Bra shopping och god mat. Relaxen på hotellet var inte heller helt fel. Synd att det inte blev mer av spabiten som är hur billigt som helst där. Men det kanske kan bli en sparesa fram igenom.

Lite bilder måste ju såklart vara med.




Nu i helgen har det varit långledigt så vi har börjat riva ut vårt kök. Igår slet Marcus och Johan massor och slängde ut nästan alla skåp + golv och panel så nu är det i stort sett bara diskbänken kvar att få bort och det får man väl ta lite försiktigt eftersom det är vattenrör som ska täppas till och så. Sen ska det slipas, målas, tapetseras och lägga golv. Och ta bort en del av väggen ut mot hallen... sen kan det nya köket komma och få sättas in. Kommer bli så bra när det blir klart.

I eftermiddag ska vi till Karlsborg. Inger har fyllt 50 och bjuder på fika, eller kanske mat. Vad vet jag? Sara och Lars kommer dit med nya bebisen och Per har kommit hem från sin halvårsresa runt jorden. Ska bli kul att träffa dem allihop.

Kommentarer
Postat av: Sofia

Jag ska boka upp målning och fixning hos er på fredag och lördagskvällarna framöver. D blir bra terapi för mig..

2008-05-04 @ 10:16:19
Postat av: Emma

Ja, testa vettja! Har en kompis som lovar att det funkar, så vi får se vad som händer :) Vi börjar imorgon, så jag får väl skvallra sen!

Postat av: Yo

Dök han upp sen lr bytte han kanske hela sin pension mot en glass???

2008-05-05 @ 21:58:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback