Två helt olika saker som bara måste påpekas

För det första hittade jag den här bilden och det måste vara de fulaste byxorna i världshistorien någonsin. Finns det någon som på fullaste allvar kan tycka att de är snygga, eller ens så pass att man skulle kunna använda dem till något annat än att löjla sig och spela ful i?



För det andra så måste jag säga att Notting Hill är den absolut bästa filmen någonsin. Trodde min var borta men sen hittade jag den på helt fel ställe, så nu sitter jag här och njuter =)


Kommentarer
Postat av: Ängeln

Jag vet nån som gillar att ha byxor över höftbenen som skulle gilla dessa ;)

Ulle

Postat av: Lillasyrran

Instämmer fullständigt på båda påståenden :) Notting e gryym och jag har fortfarande inte fallit för trnden "sittaåtruntmagensåmanintekanandasordentligt-byxor".

2008-03-09 @ 17:43:52
URL: http://kajsakavatistoravarlden.blogg.se
Postat av: Ä

Hoppas du är bättre från förkylningen nu!

Ulle

2008-03-09 @ 18:19:28
URL: http://www.andar.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback