Tillbaka i soffan

Trodde det hade vänt eftersom jag i alla fall jobbat två dagar, men det här var något av den segaste förkylning jag har haft. Idag har det snarare vänt åt andra hållet igen. Helt täppt, ont i huvudet och nu har jag fått feber också...
Vaknade innan klockan imorse och hade ont i huvudet så jag gick upp och tog en ipren så jag skulle må bättre när jag vaknade och skulle upp på riktigt. Låg och svettades mängder i sängen så den blev riktigt äcklig och ändå hade jag 38 grader när jag kollade.
Får nog ta en promenad över till vårdcentralen och fråga vad det är för fel på mig....

Igår klippte jag mig och det känns supersönt, bilder kommer snart, ska bara se lite lite representabel ut först...

Kommentarer
Postat av: Ängeln

Nyfiken på håret, skynda att fixa bilden :)

Så kan det vara ibland, man ska vara försiktig och känna sig riktigt bra innan man kör igång och jobbar. Tur att du inte har så långt till VC.

Krya på dig!

U

Postat av: martin

alla vet ju att det är yrslan man vill åt

2008-03-15 @ 10:11:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback