Stackars lilla mig

Igår kväll firade vi Johan som fyllde 30 och ju längre tiden gick desto mer snorig och hostig blev jag. Idag vaknade jag helt igentäppt , ont i halsen och ont i huvudet. Så nu är det väl dags för årets dunderförkylning. Är i alla fall hemma idag, för man orkar ju inte göra direkt mycket alls, och det kanske är schysst mot kunderna och kollegor att inte sitta och snora och hosta på dem.
Så idag är det lite synd om mig faktiskt. Fast kanske inte jättemycket... men lite i alla fall...

Kommentarer
Postat av: Anonym

jag tycker synd om dig......jättemycket!!!!
Hoppas det känns bättre nu.

Be M bädda ner dig och massera dina fötter. Det är det minsta man kan kräva i en sådan eländig situation ;)

Ulle

2008-03-06 @ 21:57:41
Postat av: Sofia

Nää usch fötter e ju äckligt ;)

2008-03-07 @ 07:43:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback