Ny lur

Idag har varit en väldigt lugn dag rent allmänt, så jag har hunnit med att beställa en ny telefon. Blev så inspirerad av Fridolfs lila lur i helgen. Den var så fin. Och både Marcus, Karin och Elin har ju flashiga Sony Ericsson de också, så då kände jag att det minsann var dags för mig att lämna Samsung ett tag (även om jag fortfarande är grymt sugen på en u700) och prova något annat. Och när Monica sa att det var exakt en sån som hon har som jag kollade på och hon var jättenöjd med den så slog jag till. Så nu kommer den om 2-3 dagar som rekommenderat brev till närmsta post eller serviceställe. Ica alltså...


Kommentarer
Postat av: martin

jag ärver din gamla som vanligt eller? he he

2008-03-05 @ 17:39:12
Postat av: Sofia

Fick du en tändsticksask på köpet lr...?

2008-03-05 @ 18:38:26
Postat av: Ängelns

Snygg!!!
Finns det någon kvinnlig variant av prylbög?? Känns som om du börjar luta åt det hållet....materialist!!
;)
Ulle


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback