Nosebuddy

Nu har jag tröttnat på att vara konstant förkyld och har beställt en nosebuddy! Vill inte ta mer nässpray eftersom jag inte tror det är bra för min näsa att fortsätta med det. Det blir inte bättre i alla fall, så nu ska jag skölja min näsa och hoppas på det bästa, men tydligen ska det vara bra och effektivt.
Mina läppar är helt förstörda efter att jag har andats med munnen alldeles för mycket, så Mary Kays lipbalm får verkligen bekänna färg nu.

Klicka för att förstora bilden

Ska bli väldigt spännande och intressant. Återkommer med detaljer när jag fått den och provat =)

Kommentarer
Postat av: Ängeln

Den ser faktiskt lite pervers ut men säg till om den funkar. jag är jämt snorig och täppt.

Ulle

Postat av: Anonym

Fan va ful den e ;)

2008-03-18 @ 21:29:42
Postat av: Sofia

*pekar uppåt*

2008-03-18 @ 21:30:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback