Naglarna is no more

Tog ett moget beslut när jag satt på toa och filosoferade förut. Kapade de naglar som var kvar eftersom jag kommit fram till att jag tycker det är väldigt fint med långa vackra naglar, och vilka händer som helst blir finare med fransk manikyr, men det är minst 1000 ggr mer praktiskt med korta stumpar istället.  Så jag kapade som sagt, målade lite med genomskinligt nagellack så de inte går sönder direkt och vad mycket lättare det känns helt plötsligt. Skriva på datorn till exempel går lika snabbt som det brukar, men jag skriver inte fel på samma sätt.
Sen kan jag ju spara in pengar på det här också. Eftersom det blivit en del återbesök redan och det säkert hade fortsatt i samma stil så blir det helt plötsligt pengar man kan göra något annat roligt med. Använda under den kommande Stockholmsresan till exempel.

Nu ska jag attackera (via telefon) min lillasyster om hon är hemma och se om hon kan hjälpa mig lite med ipoden. Hon har ju koll på alla program jag behöver för att uppfylla mitt nästa mål, att kolla på serier på bussen.

Kommentarer
Postat av: marcus

korta eller långa naglar spelar ingen roll, allt klär en SKÖNHET.....

2008-03-04 @ 22:48:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback