Mina nya vänner

Nu har mina efterlängtade beställningar kommit. Både lur och nässköljare och jag är så nöjd.
Har naturligtvis provsköljt och det gick så bra så och det rensade verkligen ut allt gammalt skräp som fanns kvar i snoken. Nu andas jag så fritt och fint och det känns hur bra som helst att kunna göra det utan nässpray.

  Här är de, de nya vännerna =)

Nu är det snart lost. Ska bli trevligt. Fast jag missade städtanterna innan. Kollade ju, men det verkade vara något nannyprogram, men det var det visst inte utan bara massa barn i familjen som fick städat. Får väl kolla in reprisen. Vet inte varför jag tycker sånt är så kul. Kanske för att man känner sig lite duktig även om man inte orkat städa på ett bra tag. Man skulle ju aldrig hamna i en sån situation. Fast en storstädning skulle fortfarande inte skada, men det kommer när vi känner oss redo...

Kommentarer
Postat av: Ängeln

Den där näsgrejen ser hemskt farlig ut. Säger bara att sen jag tog odlingsprov i näsan för en massa årsedan kommer inget annat än nässpray och möjligtvis ett pekfinger in i min näsa ;)

Ulle

Postat av: Sofia

Jäävlar vad ful den va! Men varför fick du med en lång kaffeskopa för???

2008-03-27 @ 21:11:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback