Lunchtips

Nu är det lunchdags för många. Tydligen för våra kunder också för det är inte många själar inne på bankkontoret idag. Kanske är våra hantverkare som håller på och väsnas vid dörren som gör att de håller sig borta, eller så vill alla vara ute i det fina vädret de få lunchminuter som blir över. Och jag förstår, jag skulle inte heller gå på banken på min lunch om jag inte var absolut tvungen, och det är man ju sällan...

Nog om det... ett litet roligt tips om man vill skratta lite. Kolla in min kära lillasysters blogg
http://kajsakavatistoravarlden.blogg.se (ja det är nog ett av världshistoriens längsta bloggadress). Hon har insett att som äkta bloggare måste man ha med dagens outfit och jag gillar hennes första försök. Annah-humor och antagligen också Karin-humor. Vi brukar tycka samma saker är rätt roliga, och jag tror jag vet var det kommer ifrån. Men hon kanske var allvarlig med sitt inlägg, i så fall ber jag om ursäkt att jag skrattade, kära syster, men det får du helt enkelt ta =).

Dagens lunch idag kommer att vara något från icas frysdisk om någon misstolkade rubriken och trodde det handlade om mat. Vad det blir ber jag att få återkomma till senare. Man vet aldrig vad det döljer sig för läckerheter där.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback