Lite naglar igen

Nu var det längesen jag skrev något om mina kära naglar så det känns som det är dags. Vet inte riktigt vad jag gör, men de håller inte riktigt så bra som man skulle kunna tro. Eller jo, jag vet nog visst vad jag gör. Jag gör inget alls för att vara rädd om dem utan kör på som vanligt, och då brukar ju de vanliga naglarna ryka. Finns en anledning till att mina naturliga naglar alltid är korta. Så under omständigheterna är de nog rätt hållbara ändå.
Igår rök i alla fall tre, och nu är de läckert vinröda för att maskera lite. Och som vanligt är det bara högerhandens naglar som åkt av.

Sitter här och väntar på att kusinerna ska höra av sig. Fridolf är hemma och hälsar på över helgen så då ska vi passa på att kolla läget på stan och äta lite lunch kanske.
Marcus är i Göteborg och spelar handboll för en gångs skull. Men nu är det slutfasen på säsongen.

Nu ringde Elin så nu är de på g. Stan nästa!


Kommentarer
Postat av: Ängeln

jag ar fått tag på två personer till klassen så länge, men det blir fler. Fanns mycket intressant i den där boken men skulle gärna vilja se mer smink.

Ett verkligt stort problem det där med naglarna förstår jag ;)

Ulrika

Postat av: Sofia

Å ändå hade du handskar...illa

2008-03-02 @ 20:50:04
Postat av: Ängeln

Det vill jag gärna titta på!
:)

Ulle

2008-03-02 @ 22:17:00
URL: http://www.andar.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback