Jag är en sorglig människa

Är hemma idag också, men det är inte därför. Vrålförkyld har man rätt att vara nån gång om året. Men jag satte mig med min kopp kaffe vid tv:n, zappade lite och stannade på femman, för tjejen där hade så snygg frisyr och det visade sig vara ett sånt där ring in och gissa ord-program. Och jag tittar fortfarande... Har säkert kollat 25 min nu. Men alla gissar ju så in i helvete puckade saker. Margit har till och med ringt in två gånger och gissat fel. Ok att man kan gissa fel, men man gissar väl ändå inte de orden som andra redan gissat? De rullar nämligen längst ner hela tiden.
Jag fattar ju att de på programmet vill att så många som möjligt ringer in och gissar fel så det blir mycket pengar, men sååå svårt kan det väl ändå inte vara. Men tydligen. Och nu måste jag ju veta viket ord det är! Jobbigt...
Nu ringer Linda in, för tredje gången... kan inte vara många som ringer. Hon gissade fel. Oväntat!

Nu ska programledaren hjälpa till för programtiden börjar ta slut... Sen ska jag ta mig i kragen och titta på något mer intelligent program. Någon sån där bra amerikansk evighetsserie kanske =)

Kommentarer
Postat av: Sofia

Nu e d ju en viss typ av människor som har tid att sitta och kolla och ringa in till sådana program...typ oupplysta oallmänbildade arbetslösa tattare. För alla som ringer in är väl knappast vrålförkylda som du???

2008-03-07 @ 10:53:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback