Ingen klippning idag heller

Börjar tro att det inte är mening att jag ska klippa mig hos den där frisören. Borde provat något helt annat när Michaela inte jobbar längre. Igår skulle jag ha klippt mig 17.00 men frisören hade blivit sjuk, så då fick jag tid idag kl.12 istället. Men nu ringde de igen (och väckte oss, Marcus somnade om) och sa att hon fortfarande var sjuk, och nu kan inte jag förrän på onsdag så då har jag tid igen.
När jag väl vaknat kunde jag inte somna om igen eftersom jag var vråltäppt. Vaknade inatt också, vid 3 och snöt mig x antal gånger och försökte ta nässpray som vägrade fungera. 03.36 la jag mig ner och kunde andas normalt igen, men då kunde jag inte somna... sista gången jag kollade på klockan var 04.21 och sen somnade jag väl antar jag.
Svårt att försöka sova när man måste koncentrera sig på att andas. Andas genom munnen går ju, men det är inte det lättaste sättet att somna på.

Nu har jag varit vaken en timme och snytit mig säkert 10 gånger. Fattar inte hur mycket snor man kan ha i en sån liten liten näsa.
Hittade nån ekoblogg som skrev om nässköljning och det kanske vore något. Fast jag har ju ingen sån nässköljningsgrej. Det fanns någon variant på apoteket såg jag och dit måste jag i vilket fall för mitt nässpray är slut. Kanske ska kolla in på nån naturmedicinaffär och se om de har något alternativ. De brukar ju ha massa knepiga idéer för sig och något kanske fungerar.

Vi får se...

Kommentarer
Postat av: Lillasyster

Haha, kul att inlägget var uppskattat! Tänkte faktiskt av nån konstig anledning på dig när jag skapade det :) Kul att du kommer till storstan i helgen! Shoppa shoppa? Pusss


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback