Besviken

Fick ett sms förut att ett paket hade kommit. Gött, tänkte jag. Kom telefonen så fort? Nej, det gjorde den inte... Marcus skjutsade upp mig till affären när han ändå skulle iväg på handboll, och när jag ska läsa upp koden för killen i kassan ser jag att det är ett paket från hm som kommit. Det stod ju där svart på vitt, men jag var så inställd på att telefonen skulle komma. Hm brukar ju inte gå särskilt fort. Brukar i alla fall ta en vecka längre än de säger och nu skulle det komma i mitten på nästa vecka. Ville ju ha min lur nu!
Kläderna var inget vidare heller. Kommer skicka tillbaka allt utom ett par shorts, ett par bikinitrosor och ett tvåpack leggings. Hade beställt en trenchcoat och då skrattade jag faktiskt lite, för den var som ett mindre tält. Jäklar vad plats det fanns där. Sen var det lite annat som i och för sig var lagom, men ack så fult!

Så nu får jag vänta lite till på min lur. Men den kommer vara efterlängtad när den kommer.

Jag snorar vidare så länge.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback