Back in business

Idag är jag tillbaka på jobbet igen. Det var riktigt tråkigt att vara hemma och vara sjuk. Igår eftermiddag var det som om något bara släppte, för jag kände verkligen på bara någon timme hur pass mycket bättre jag blev. Är lite småsnuvig och hostig idag, men inte alls som tidigare. Så skönt!

Ikväll kommer en kille från Kvik och mäter upp vårt kök så kan vi kanske få tummen ur och komma igång med planeringen på riktigt sen. Åh vad fint det kommer bli. Kommer säkert bli lite före och efterbilder sen när det är klart. Fast det är ju ett tag kvar dit.

Kom på idag att det händer mycket små och stora trevligheter i vår. Börjar med min efterlängtade klippning imorgon, om den nu blir av den här gången, sen är det Stockholmsresa i helgen, köket börjar planeras och vi ska till både Kolmården och Tallinn med jobbet. Sen slutar ju handbollssäsongen efter helgen så då får jag tillbringa mer tid med min älskade sambo och det är ju toppen!

Det börjar närma sig lunch nu och återigen ska ica få visa vad de har att erbjuda. Anna gick precis förbi med en minipaj och en gigantpåse sallad som jag gissar kommer därifrån. Kanske ska kolla förbi frysdisken och in i kyldisken idag. Wild and crazy liksom...

Kommentarer
Postat av: Ä

Skönt att du är friskare nu även om det finns andra tråkigheter att handskas med.....

Nyfiken på vad det blir för frisyr.......

Ulle


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback