Vad duktig jag är!

En vecka + en dag nu och det går som tåget. Kom igår fram till att så länge jag inte äter något alls är det inget svårt att stå emot godsaker, eller annat som går att tugga på, det svåra kommer bli sen när man ska äta nyttigt  och bra. Fast jag är av den uppfattning att är man duktig och tränar och äter vettigt på veckorna kan man få lyxa till det lite på helgerna. Hur mycket beror på hur duktig man har varit.
Nästa vecka börjar nya schemat på feelgood om jag inte minns fel och då ska jag och Helena hitta bra och roliga spinningpass att köra. Det ska bli riktigt skoj! Ska skaffa mig ett par bra spinningskor och sen blir det ordning på torpet!

Nu är det tjockisprogram på trean. Måste titta för då känner man sig duktig. 


Kommentarer
Postat av: marcus

du låter som en riktig snygging!!!! vad sägs om en dejt??

2008-01-10 @ 21:33:52
Postat av: Ullebulle

varför säger du inte att du också är en bloggare, hur har du kunnat undanhålla det????

Nu har vi lite att läsa ikväll :)

Ha det så bra svägerskan

Ulrika/Ängeln


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback