Tredje dagen lite i efterhand

Igår skulle enligt allt jag läst varit den tuffaste dagen på min kur. Det var den icke! Tycker första dagen var svårast. I alla fall om man mäter i hunger, för det var egentligen bara då jag var riktigt hungrig. Igår gick hur bra som helst. Fjärde dagen idag och nu ska det bara bli lättare. Än så länge känns det bra.
Satt och diskuterade detta med hunger och sånt igår och jag kom fram till att även om folk i min närhet vill beställa pizza så går det bra. Är så pass laddad att det faktiskt inte stör mig. Visst vore det gott, men det är bättre att spara på det och ta en pizza nån gång ibland när man verkligen gjort sig förtjänt av det. Det skulle vara jättegott nu också, men så onödigt. Skönt att man lyckats bestämma sig så bra den här gången.

Jag var för övrigt på apoteket igår och köpte munspray och munskölj eftersom jag läst att man kommer få dålig andedräkt snart. Munsprayen var väl sådär, men den smakar bättre än vad det annars gör i munnen. Köpte Listerine också, och det fräschar verkligen upp.
Mamma eller pappa hade frågat tandläkaren om det hjälpte att ta sånt och de hade sagt att det gör väl varken till eller från, men tycker man det känns bra så är det inget fel att använda. Och för min del är det mest för andedräktens skull. Hål har jag ju inga ändå (peppar, peppar....)!

Nu bär det snart iväg till Lidköping för att kolla in Sannas nya radhus. Ska bli skoj. Det är väl bäst att fylla på vattenflaskan och kissa i förebyggande syfte så man klarar bilfärden dit utan att det händer en olycka =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback