Tidigt

Då sitter man här och ska snart öppna. Det var inte många bilar ute på vägen när jag körde hit, men några stackare som hade tagit sig upp lika tidigt som jag var det.
Nu kom Ingemar hit också. Vi som ska hålla ställningarna så här på morgonkvisten. Vi kom fram till att vi inte har en aning om hur vi ska göra, men han sprang bort till bageriet för att se om vi har beställt mackor, annars får vi göra dem själva. Inte för att det har gått åt så många hittills, men ändå. Ska det va så ska det.

Försökte ta kort på mina naglar igår, men det blev inget bra. De kom inte till sin fulla rätt så då sket jag i det. Får se om jag gör något annat försök.

På söndag ska jag ha ljusparty hemma (
www.partylite.se). Ska bli jättemysigt. Ska bara hinna med att klinkra källaren först och storstäda efter. Kommer gå alldeles utmärkt.

Sådär, då har vi öppnat. Mackor och kaffe är framställt och vi är redo... än har det inte kommit någon. Men det är tre timmar kvar så allt kan hända =)

Kommentarer
Postat av: Linda

Jag kommer öka portionerna lite efterhand...*L*
Kan ju inte leva på det lilla resten av livet!
Det kommer ta ca 1 1/2 år innan vikten stabiliserar sig...och då har jag förhoppningsvis gått ner så mycket jag vill....(har inte satt någon målvikt än)
Sen i samarbete med en dietist kan man sätta upp antalet kalorier för att hålla vikten...
Men nu tar jag en dag i taget!
Fast det om belöningar ska jag jobba på, får skriva i bloggen och se om någon har några förslag...
Ska ju inte ruinera mig!!

Hoppas ni får lite folk idag...med mackor aoch allt..
Lycka till!

Postat av: Ängeln

Jag klarade magen.....det blev ingen "flunsa" :)
Klar jag kommer men vilken tid var det (kort minne)?
Detsamma du, ha det bra så ses vi förr eller tidigare ;)

Ulle

2008-01-25 @ 10:48:28
URL: http://www.andar.blogg.se
Postat av: Sofia

Jag kommer kanske en aning senare för min tvättstuga slutar 16... Hinner tyvärr inte ta den tidigare för ska simma innan och Arena öppnar ju skitsent! Har morsan ringt dig om ljuspartyt än ???

2008-01-25 @ 11:40:18
URL: http://sraftegard.blogg.se/
Postat av: Sofia

Jo, hon ville komma. Jag sa att hon skulle ringa dig och kolla om din mamma också skulle dit så kanske de kunde samåka ;-)

2008-01-25 @ 17:10:11
Postat av: Linda

Vi får hoppas att det är ett glatt besked..(men det tror jag)
Annars har läkaren opererat fel..*L*

Kallar din våg på dig också..?
Helmysko vad sjuka vi är egentligen...fast jag tror egentligen det är ganska vanligt...
Vågsyndromet ´har jag döpt det till!

2008-01-28 @ 15:18:17
URL: http://www.fetmaoperation.blogg.se
Postat av: Ängeln

Tack för senast!!
Längtar redan efter mina nya ljus.... :)
Himla bra det blev i källaren, vad blir nästa projekt? Köket?
Vill också passa på att berömma dig för hur duktig du är och att dina ansträngningar verkligen gett resultat. Fortsätter du så kommer du vara i topp trimm till beach 2008 ;)

Ulle

2008-01-28 @ 21:53:35
URL: http://www.andar.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback