Snart helg

Nu är det inte många timmar kvar tills man får åka hem och ta helg. Ska åka och köpa tapeter i eftermiddag om de har de hemma, men det återstår att se. Håller alla tummar jag har för att det går bra.

Igår åt jag äntligen min efterlängtade kyckling. Det var jättegott, men kändes lite märkligt, för jag var inte ett dugg hungrig så jag åt inte så mycket. Ändå kändes det som jag moffade i mig hur mycket som helst. Vad man kan ändra uppfattning om saker och ting på bara två veckor.
Det har ju gett resultat i alla fall. Både på vågen och i hjärnan. Motivationen finns alltså fortfarande kvar och det känns så skönt! Nu börjar ju den riktiga utmaningen.

Nu måste jag nog kolla alla andras bloggar. Gäller att passa på när det är lugnt på jobbet....

Kommentarer
Postat av: Linda

Det känns jätte konstigt, det är svårt att veta när man är mätt, man kan ju inbilla sig en massa saker..*L*
Jag är väldigt försiktig, är rädd för att ta för stora klunkar av vattnet eller vad jag nu dricker..
Men det går framåt sakta men säkert!!

Postat av: Sofia

Fyy fan vad gött d låter!! Själv e jag ju kroniskt hungrig förutom när jag ätit pizza för då mår jag illa istället, rätt åt mig! =) Måste fan testa pulverdiet någon dag!

2008-01-18 @ 17:22:34
Postat av: Ängelrika

Fick ni tag på tapeter?
Jag har nyss käkat kyckling och år riktigt illa....men inte nog för att det inte skulle få plats med lite ostbågar ;)

Have a nice kväll

Ulle

2008-01-18 @ 19:43:22
URL: http://www.andar.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback