Promenix

Precis hemkommen från en promenad. Har funderat på det hela dagen, och kom iväg till slut. Marcus och Johan kollade på handboll så jag kände att det var ett bra tillfälle att traska iväg på, Var ute nästan en timme och nu känns det sååå bra. Har druckit dagens sista drink och har bestämt mig för att lyxa till det med en sallad ikväll. Men måste ändå få i mig tre drinkar om dagen för att se till att få all näring och så.
Har kommit på en jättebra och precis lagom runda, som man kan korta ner om man skulle känna för det. Men det gör man ju inte...

Nu händer det konstiga saker i vår soffa... tur att jag sitter i fåtöljen...

Kommentarer
Postat av: Sofia

HAHAHA jag vet allt vad som händer i er soffa på söndagar....förstår att du har tagit min plats idag när det är 2...... =)

2008-01-20 @ 18:31:35
Postat av: Ängeln

Ja de där grabbarna känner man ju........ *urk*

Tapeterna var jättesnygga så det kommer bli fint i källaren :)
Du är så duktig så som orkar hålla på med dieten...
Jag käkade kebabrulle idag :(
ha det!

Ulle

Postat av: Ängeln

Du har fått en utmärkelse :)

http://andar.blogg.se/1200858811_utmrkelse.html

Ulle

2008-01-20 @ 21:25:47
URL: http://www.andar.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback