Planer

Idag har jag letat recept och planerat mat för ett bra tag fram över. Ska åka och storhandla imorgon! På torsdag ska jag äta kyckling! Har hittat så många goda recept så jag vet inte vilket jag ska välja. Men alla ska provas inom en snar framtid.

Men innan det ska handlas ska jag och Anna jobba på högskolan. Ska sitta och ta in kåravgifter. Gjorde det i höstas också, och det var väl inte jättemycket action. Men vi får väl underhålla varandra...  Vi jobbar ju inte på samma kontor längre så det finns mycket att uppdatera.

På kvällen är det handboll. Längesen det var hemmamatch nu så det ska bli roligt! Får nog till och med slå på stort och ta på mig min HKC-tröja.

På tv är det bygglov just nu. De är i Källby, så inte så långt härifrån alltså. Tror och hoppas att jag inte pratar så bonnigt. Måste nog anmäla mig till något program så jag kan kolla på det sen och höra hur jag pratar.  Fast om jag mot förmodan skulle vara med på tv så skulle jag nog inte vilja kolla på det sen. Men det skulle man ju göra ändå... antagligen kommer jag aldrig behöva fundera på den saken på riktigt så vi lämnar det nu.

Kommentarer
Postat av: Ängeln

Då låter garanterat lika bonnig, jag såg lite också och skämdes åt dem eftersom det lät så "hämskt".
Vi har ju inte den vackraste av dialekter.

kan tro att det kommer smaka gott med mat nu när det var ett tag sedan och kyckling är alltid gott....och magert.

ha det bra

Ulle

Postat av: Sofia

Varför hade du inte country-tröjan på dig igår? ;-)

2008-01-17 @ 09:15:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback