Outsiders

Någon som såg på programmet "outsiders" igår kväll? Själv såg jag bara slutet, men jävlar (förlåt man ska inte svära, men ibland måste man) vad jag skrattade. Det handlade om "pony play" vilket om jag förstod rätt innebär att man tänder på att ena partnern är häst och den andra ägare/tränare... I USA finns det träningsläger för såna och ett svenskt par var där. Hon var pony och han tränaren. Så hon fick lite lätt porriga kläder och betsel och grejer och sen drog hon och en tjej till en vagn som först en tjock tant som hade träningslägret satt på och sen satt pojkvännen där. Lite senare red även pojkvännen på hennes rygg (ungefär som man gjorde på sina föräldrar när man var liten) och hon stegrade sig och ryckte med huvudet... Hon och de andra tjejen fick stå i en liten hage också och de andra klappade och matade...  På absolut fullaste allvar, vad är det för fel på såna människor? Kan verkligen inte förstå hur detta på något sätt kopplas ihop med deras sexuella liv och hur det kan påverka det, men det gjorde det tydligen.
Jaja, skrattade ordentligt gjorde vi hemma i soffan i alla fall och kände oss fruktansvärt normala. Kul att det finns folk som vågar gå ut med sina tankar och åsikter oavsett hur konstiga de är, så kanal 5 kan göra såna underhållande program som outsiders. Går det i repris så titta!

Kommentarer
Postat av: Ängeln

jag missade det, men har sett att många har kommenterat det. Låter fullständigt vansinnigt.
Jo man är nog ganska normal.
Tänder inte på hästar eller några andra djur, inte ens om det är sambon som är utklädd till en ;)
ja, ja, folk gör som de vill.........

Ulle

Postat av: marcus

du sa ju att det var bland det bästa du någonsin provat på???

2008-01-29 @ 18:37:27
Postat av: Sofia

HAHAHAHA!! *pekar uppåt*
Detta får mig att nästan redigera mitt senaste blogginlägg... ;-)

2008-01-29 @ 18:59:42
Postat av: Linda

Fotvård är helt underbart...men man gör det för sällan....

Vad normal man är egentligen, när man läser ditt inlägg!

2008-01-29 @ 19:54:42
URL: http://www.fetmaoperation.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback