Nya jobbplaner

Förra veckan fick jag reda på att jag skulle jobba här i Töreboda februari ut, innan det var dags att börja i Tibro. Men nu har det blivit akut personalbrist i Skövde så jag slutar redan 8 februari här och kör tre veckor där innan jag börjar i Tibro. Kan visst bli en del dagar där innan också, så nu är det inte långt kvar här.

Imorgon är det morgonarbete som gäller. Jag och Jan-Eric ska stå utanför företagen vid 6-tiden och bjuda på godis och dela ut erbjudanden om fondsparande. På fredag är det också morgonjobb, men då ska jag sitta på kontoret hela tiden.
Nu fick jag precis veta att jag ska jobba i Skövde onsdag och torsdag den här veckan.

Om man skulle ta och jobba lite kanske.. snart är det ju dags för lunch.

Ha en trevlig dag!

Kommentarer
Postat av: Sofia

Göttans! Då kanske man skulle hälsa på dig i Skövde då... ;-)

Har ett hett tips på en god och mycket nyttig rätt
som komplement till ditt dinkelmjöl. Kolla min blogg för recept

2008-01-21 @ 14:09:21
Postat av: Sofia

Hehe, ja men dessa pannkakor är MYCKET mer proteinrika av dagbladsproteinmjöl, smt den kesellablandning med prteinpulver man har på. =)
Jag tänkte göra dem på onsdag, vill du (och marcus) smaka då kanske?

2008-01-21 @ 14:40:00
Postat av: sofia

HAHAHA! Jo men man kan ju använda det till mycket annat också!! I det här hemmet är det åtgång på burkarna ;-)

2008-01-21 @ 18:57:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback