Nu börjar det hända saker

I eftermiddag ska vi måla i vår källare. Äntligen är allt underarbete klart. Trodde inte det skulle bli så mycket som det blev så det är skönt att allt spacklande, murande och slipande förhoppningsvis är helt klart.
Om allt går som planerat blir det målning idag, tapetsering nästa helg och klinkers helgen efter det.  Sen är det i stort sett klart!

Mitt pulverdrickande går bra. Ska köra till onsdag och sen börja trappa upp med lite mat. Tror jag... ska planera matsedel fram tills dess och åka och storhandla så man har allt hemma och vet vad man ska laga varje kväll. Marcus klagar inte på upplägget heller, och det kan jag väl förstå. Han kommer ju få lagad mat varje kväll + matlåda och att det sen är nyttig mat är väl bara ett plus. Är fortfarande lika laddad så det kommer inte bli några problem alls.
På onsdag ska jag väga mig så då får vi se vad det har gett rent viktmässigt, men sen ska det ju fortsätta neråt är tanken.

Återkommer om det...

Kommentarer
Postat av: axel

VAD
FIN
BLOG
FRÅN
AXEL

Postat av: Axel

gonat
annah
från
axel

2008-01-13 @ 19:42:25
URL: http://www.axel2002.blogg.se
Postat av: Ängeln

Du kämpar på du. Önskar jag orkade engagera mig lite mer jag med. Försöker så smått men idag blev fusk ordentligt.
Ha en bra kväll och hälsa den långe

Ulle

2008-01-13 @ 21:19:18
URL: http://www.andar.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback