Mer om källaren och mat

Igår blev det tapetserat i källaren. Det blev så bra! Nästa helg är det klinkers och sen är det dags att ställa ner möblerna. Så skönt att äntligen få det klart. Och att det kommer bli så fint känns toppen!
Var i Falköping på morgonen igår för att köpa klinkers. De vi hittat hade tagit slut här i Skövde så det blev en liten utflykt. Nu står allt i hallen.

På kvällen var jag, Sanna och Puff ute och käkade. Var på Mangos och det var lika gott som vanligt. Även om jag inte orkade äta lika mycket som jag brukar. Inte blev det dyrt heller. Mycket trevlig kväll med flickorna.

Idag ska jag nog städa lite. Har inte känts som det varit någon idé innan, när det bara dammar från källaren, men nu håller Marcus på och städar där nere så lite dammsugning här uppe kan det nog få bli också. Men den riktiga storstädningen blir inte förrän vi burit ner alla möbler och fått ordning. Förhoppningsvis nästa helg alltså. Men det hindrar ju inte att man tar lite dammråttor i vardagsrum och hall.

Ska försöka komma ut på en promenad sen också. Både jag och herrn är sugna på det och det är ju faktiskt fint väder idag, så det ska bli riktigt skönt.

Det är för övrigt mycket trevligt att folk ser och påpekar att det syns att jag har gått ner i vikt! Har gått jättebra att trappa upp med mat och då är det inte lika tråkigt att dricka drinkarna emellanåt heller.

Kommentarer
Postat av: Sofia

Du har inspirerat mig som fan med dina drinkar! Jag ska köra en egen variant nu, fast med proteindrinkar istället som jag kombinerar med riktigt mat (men inte som med proteindrinkarna jag drack innan utan på ett annat sätt)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback